Klachtenprocedure
Bij Apotheek Rembrandt van Rijn doen we ons uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen — met persoonlijke aandacht en zorg op maat. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent. Laat het ons vooral weten: samen zoeken we graag naar een passende oplossing én gebruiken we je feedback om onze dienstverlening te verbeteren.
Hoe kan je een klacht indienen?
Je kunt een klacht op de volgende manieren bij ons melden:
- Persoonlijk: spreek gerust één van onze medewerkers aan in de apotheek.
- Telefonisch: bel ons via 052 22 46 57 6.
- Per e-mail: stuur een bericht naar info@apotheekrembrandtvanrijn.nl.
Wat gebeurt er met jouw klacht?
- Je ontvangt binnen 5 werkdagen een bevestiging van ontvangst.
- Jouw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.
- Binnen 2 weken ontvang je een inhoudelijke reactie, tenzij we je anders informeren.
Niet tevreden met de afhandeling?
Ben je na onze reactie nog steeds niet tevreden? Dan kan je terecht bij de Klachtenbemiddelaar van het Bemiddelingsbureau Apotheken.
Meer informatie vind je op: https://www.apotheek.nl/klacht-over-apotheek